pengikut raksasa yang busuk

3/26/11

time aku lambat



26 hb 3 2011. merupakan kali pertama aku ke perkahwinan rakan sekelas SMT KAJANG . okey yang kawen adalah orang pertama aku rapat di sekolah itu plus orang yang duduk depan aku. yang banyak kali aku kutuk dan aku baik balik.

aku ta sangka dia dah kawen. okey lah tu dia dah kawen. dia dah kerja boleh lah nak kawen. aku budak sekolah. mana mampu nak kawen. haha. majlis ni macam merangkap pejumpaan rakan2 lama semula. setelah hampir empat tahun aku berpisah dengan diorang aleh
aleh hari ni jumpa.

" okey people jumpa lagi 4 tahun"

dari shah alam kereta aku di tumpang dengan #Nik Inani dengan #Syahril harun. dah empat tahun ta jumpa nik. rindu rasanya.

with #nik via cermin kereta #alip

selepas itu berjumpa #amad firhanuddin di petronas dan ke ampang point untuk bertemu #aliff johari. hetic plus panas kot sementara menunggu #erny. minum air tembikai dan ais kosong bersama sekeping papadom. semuanya di taja oleh tokey alip.

"terima kasih alip"

#me with the guys.

sampai pusing2 rumah mai nak dekat sejam kot. sejam. padahal dekat2 situ aja. pergh direction dia kemain. haha. atleast sampai dan dapat makan sedap2.

"terima kasih mai sebab jemput aku"



No comments: