pengikut raksasa yang busuk

12/14/10

aku memang kurus!

orang sibuk nak kurus. nak kururs, nak kurus , nak kurus.. aku pun nak kurus jugak. cara aku nak kurus senang aj.

tips pertama.

aku makan saja apa yang mak aku masak. sebab aku percaya mak aku masak semua masakan yang sihat. minyak pun mak aku pakai pun minyak sayur. bukan kelapa sawt tu.tapi minyak sayur. minyak jagung semua2 tu lah.

mak aku pun masak nasi buang kanji. aku tetap makan 2 senduk aja. nak buat macam mana. aku memang makan cam tu. mana aku pergi pun. aku memang makan nasi sikit.

tips kedua.

pura-pura suka makan buah. kalau rasa nak mengunyah aku belasah buah, anggur lah, limau lah. semua aku belasah kan. tapi aku ta berak2 pun. itu yang paling pelik. sembelit ke aku ni. tapi buah aku dah bantai banyak. haish.


tips ketiga

mengeliat. untuk regang2 kan badan. ta pon aku g jogging. cam seminggu sekali dua aja.

tips yang ketiga.

pura-pura minum air 1.5 liter. sumenay kena pura-pura. haha.

kalau korang ikot semua tips macam aku buat. korang pasti akan dapat PERUT YANG BOROI :)
selamat mencuba!!

1 comment:

hachereennor'ain said...

ni memang berkesan untuk aku .aku percaya !