pengikut raksasa yang busuk

10/2/10

terbang jauh

kebanyakkan rakan-rakan yang kita berhingus sama dah mula pakai kepak untuk pergi. dari sekolah ke uniiversity.

kepak tu juga yang membawa mereka jauh dari malaysia. cemburu ke aku? cemburu juga. aku juga nak naiik kepak itu untuk pergi jauh. seronok nya.

yang penting bukan jalan2. tapi nak belajar. aku nak belajar kat sana. well sampai bila aku nak duduk di malaysia kan?

nak juga tgk bunga kembang kat sana macam mana. nak juga tgk orang ikat tali kasut cara apa.

teringin sangat nak pergi.

ya Allah,

panjang kan lah umur ku, bukakan lah pintu rezeki kepada ku. dan berikan lah aku kekuatan iman, kesihatan, dan akal fikiran ku. supaya aku dapat pergi ke sana bersama mereka yang lain. jejak ke tanah indah ciptaan Mu dan menambah kan setiap jisim ilmu di dada ku ya Allah.

amin~

1 comment:

Anonymous said...

amin~~
impian saya juga wlpon ta scerdik mereka yg ksana. usaha!!

mr hashum.