pengikut raksasa yang busuk

4/19/10

celaru si cencaru

dah nak dekat dah. ta lama lagi.

bila lah nak sampai harinya.. cepat2 masa berlalu..

*oi2! ta ley lah cepat2 kerja awak tu ta siap lagi....*

tapi aku dah lama tnggu nak keluar kan masterpiece aku nie. dah lama tnggu. cuma ta cukup tebal. nak tebalkan macam mana ya? aku dok ber fikir lagi. tapi aku tataw lah nak buat apa lgi. kena tambah kertas lagi. tapi kan, aku nak biar jadi 30 keping lagi.

* masalahnya mak ngah, nak tulis apa aja kat situ*

No comments: