pengikut raksasa yang busuk

8/18/09

TAMIYA ATAU BIASA

untuk SAFWAN. aku ngan dyaz minta maaf atas ap yang terjadi tadi. aku taw aku yang salah. tapi seronok grouping ngan kau.

untuk ISRAR, NIZA, APENG, FATIN, WAN, ALIP dan nama 2 yg ta di sebut atas ikhsan bantuan korang kepada kitorang. kalau ta ad korang aku tak tahu la nk survive mcam mana. tayar, kipas and idea2 korang sepanjang race nih. THANK YOU.

ADA BANYAK KETIDAK ADILAN YANG BERLAKU DI SINI.
1) ADA YANG PAKAI BASE TAMIYA. mana boley dowh.. sume org buat sndiri. kalau macam tu kan ta adil. mmg dah sah2 base tamiya tu stabil dan LURUS

2)MENIKAM MMBR DARI BELAKANG. hoi. mintak pinjam tyar ta kasi charger nak pulak. keji. pastu kutuk mmbr. adoi. kau akan mengadap aku lagi satu sem la.. takkan ta consider sikit.

lantak la.. bnda da jadi.

bak kate ain ini sume INOVASI DAN CREATIVITY. kasi clap2 kat dorg.

2 comments:

.paiz. said...

stuju dngn aen. inovasi and kreativiti... eh, xjd stuju. xnampak kat mane kreativiti die. dd, haagen dasz jum

manusia berupa ultraman said...

owh.. musim kering la paes....