pengikut raksasa yang busuk

5/2/09

kemengarutan seorang perempuan

kepada perempuan-perempuan yang BERTUDUNG.

tak payah la nak tayang-tayang gambar kau pakai SINGLET sahaja. dok berpeluk2 dengan jantan2.

ko budget cun k? OMG awak paki tudung, tapi dok tayang gambar yang bukan2 kat myspace. da pakai pendek. ketat lak tu.. nampak la bonjolan dan selulit yang ta sepatutnye...MALU la cket kak oi.....

yes itu PERSONAL LIFE kamoo. tapi kalo da dok tayang benda2 mcm tu and wat pose yang BITCHY gle, bkn k mengada2 k tu??

memalukan rakan2 lain yang bertudung la... g campus poyo pakai tudung. baju kurung. n menganggotai badan2 yang sumpah untuk pembanggunan remaja..

tapi kau??? ta patut lagsung ada kat lam club 2.. dengan DRAGON lg.. ew..

budget HOT gle babi.. tapi acctually.. TIDAK!!

and amek gambar budget COMEL. ntah la.. aku bukan nk kutuk orang2 mcm nie..

tapi hormat la TUDUNG yang awak pakai.....

"KERANA NILA SETITIK ROSAK SUSU SEBELANGA"

kepada rakan2 yang bertudung. jangan la menutup rambut anda dengan tudung. tapi tutup la diri sama.

p/s: dragon bermaksud smoker

1 comment:

.paiz. said...

i no komen tp klu nak kutuk,kutuk je la.. dorang bukan amek pot pon. biar kan biarkan