pengikut raksasa yang busuk

5/12/09

aku nak, aku ingin,untuk aku????

kepada jejaka2 kacak diluar sana.... huhuhu.. aku tidak menginginkan yg sangat kacak..

tapi aku hanya perlukan mereka yang..

1) berambut mohawk

sebab= tidak kah anda berfikir, mohawk adalah salah satu daripada ART.. dun u think so??
cbe bayang kan.. mereka2 yang ber mohawk ini adalah mereka2 yg ber seni.. kenapa
wat rmbut mcm 2? cmne nk wat rmbut mcm 2? ap method yg di gunakan untuk buat
rmbut mcm 2? n soalan yg lagi hebat.. ta segan ke wat rmbut mcm 2?

tersirat= mereka yang berambut mohawk nie jenis org yg berani, lurus, dan degil. tetap pada
pendirian. n ta peduli org cakap ap.






2) nerd

sebab = hm.. mereka yang bermuka nerd nie KEBANYAKANNYA adalah tergolong dari
mereka yang bijak.. kebijaksanaan mereka ini boleh membantu kita wlaupun
skg nyh.. kebanyakkan golongan yang bijak nyh poyo.. ta nk bg tnjuk ajar...
nie sume.. mereka2 yg bijak tapi baru nk up.. ta ske org macam tu..

tersirat = comel, boleh survive.. tapi kalo ta ad glasses 2 mmg la traba2.. tabah dan cekal.. n
style.




3) tinggi

sebab = aku nie pendek.. ta kan la.. nk gak tgk org yang tinggi.. tapi jangan la tinggi sangat..
saket tengkok..

tersirat = mereka yang tinggi tergolong dalam manusia yang sombong. tapi ad yg nice... ntah la..





4) gigi bersepah

sebab = ad kemanisan di sebalik gg bersepah nie.. mmg la agak menggelikan.. tapi ad sweet nye.. cbe korang amati mereka2 yg gg nye agak bersepah.. adakah lagi cantik dr mereka yg gg tersusun rapi????

tersirat = mudah menerima hakikat dan manis.








jenis2 manusia yg harus di TINGGALKAN!

1) sex manic
2) wearing the same cloth ewe tyme
3) kuat sanagat merengek
4)anoyyng


*kte tengok la yg tersirat nye.. n lagi satu.. TUHAN ta kasi ap yg kte nk tapi TUHAN kasi ap yg kite perlukan.

2 comments:

Anonymous said...

dd sengal!!!!

asryn said...

aku dapat yang tinggi ;betul lah .susah nak tgk lah .
aku dapat yg gg cantik .
aku sgt suka gg dy .
hahaha