pengikut raksasa yang busuk

4/26/09

rakan ku sayang

fahamila sayang..

bila sidia da ta perlu lagi...

jangan lah kau menagih kasih pada dia lagi.. JANGAN...

pengakhiran sandiwara ini kau akan jadi watak yang sedh....

aku kesian. jiwa aku membara.

ingin meletakkan jari jemari ku yang lembut ke muka kedua2 mereka...

tidak kah kau rasa di permain kan????

owh.. SAYANG...

kau dkaburi sahaja.....

di kaburi rasa sayang.. tapi sebenarnya tiada.....

dah la..

cukup la dengan sayang kau......

Cari la yng lain.. cari yang lebih menyayangi..

aku dah tataw nk bg taw ap.. takut penerimaan kau sangat buruk..

aku sumpah tak CEMBURU..

aku sayang kau.. sayang sangt.. dah2 la...

2 comments:

asryn said...

aku pun sayang kau gak .
hahahaha .
perasan sungguh .padahal post ni untuk ecah gemok tu .

.paiz. said...

ni sajak ke?? haha.. sah BM xlulus.. haha